Bestellingen
 
Hoe kan ik met een intra-oraal scanner / mondscanner bestellen?
  • Uw mondscanner dient gelinkt te worden aan onze inbox.
  • Let op: prijzen zijn inclusief verzenkosten, dus geen bijkomende kosten bij de genoemde prijzen (alleen bij oude iTero wordt er een scanfee in rekening gebracht).
  • Lees onze algemene voorwaarden voordat uw een bestelling plaatst.
Worden persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
  • Persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet verkocht of verhuurd aan derden.
  • Om u te registreren bij Eurode Tandtechniek hebben we uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en facturatievoorkeur nodig.
  • Eurode Tandtechniek voldoet aan de laatste richtlijnen m.b.t. garantie van veilig surfen en veilige opslag van uw gegevens.
Ik heb een scan proberen door te sturen maar het is niet gelukt. Wat moet ik doen?
  • Neem contact op met onze support op door een mail te sturen naar info@dentaleuro.eu of bel ons op +31 (0)6 43 42 78 15.