Algemene vragen
 
Hoe kan ik contact opnemen met Eurode Tandtechniek?
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
  • Klik bij login op het tabje “wachtwoord vergeten”, vul uw e-mailadres is en uw wachtwoord wordt opnieuw naar u verzonden.
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
  • In elke nieuwsbrief zit onderaan een link om u af te melden voor volgende nieuwsbrieven. U kunt ook een mail sturen naar info@dentaleuro.eu.

Waarom is de kwaliteit zo goed?
Er zijn verschillende redenen waarom onze kwaliteit continu en van hoge kwaliteit zijn. Hier een paar redenen:

  • Wij produceren in eigen laboratorium.
  • De communicatielijnen zijn kort.
  • We maken alleen gebruik van Europese en CE-gecertifeerde bekende materialen.

Eurode Tandtechniek neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er zijn aanwijzingen van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@dentaleuro.eu

Eurode Tandtechniek heeft de volgende maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen:

  • Beveiligingssoftware, zoals een virusscanner en firewall.
  • Wij versturen uw gegevens via een beveiligde internetverbinding. Dit kunt u zien aan de adresbalk 'https' en het hangslotje in de adresbalk.
  • DKIM, SPF en DMARC zijn drie internetstandaarden die wij gebruiken om te voorkomen dat u uit onze naam e-mails ontvangt die virussen bevatten, spam zijn of bedoeld zijn om persoonlijke (inlog)gegevens te bemachtigen.